Bei da tz auf Bairisch

De ham uns ghoifa

+
Der Zehetner Ludwig (l.) und der Motyka Gereon.

Minga - A ganze Zeidung auf Bairisch macha: Des hätt ma alloa auf koan Foi gschafft. Deshoib hamma uns Unterstützung ghoit.

Der Zehetner Ludwig (Buidl links, er hod Bairisches Deutsch geschriebn, edition vulpes) und der ­Motyka Gereon vom Bund Bairische Sprache warn gestern bei uns in der Redaktion und ham unsere Texte korrigiert. Ma muass zuagebn: Sie ham an Rotstift recht oft braucht. Trotzdem hamma mitanand genau so vui Gaudi wia Arbat ghabt. Mia sogn: Vergelt’s Gott!

tz

Auch interessant

Meistgelesen

Party-Ärger an der Isar: Anwohner dokumentiert seine schlaflose Nacht
Party-Ärger an der Isar: Anwohner dokumentiert seine schlaflose Nacht
Mann packt vor 30-Jähriger in Bus sein Geschlechtsteil aus - dann wird es gruselig
Mann packt vor 30-Jähriger in Bus sein Geschlechtsteil aus - dann wird es gruselig
Schlägerei im Burger King: Männer attackieren Frau (25), doch die weiß sich zu wehren
Schlägerei im Burger King: Männer attackieren Frau (25), doch die weiß sich zu wehren

Kommentare